פיקוח מטעם דיירים תמ"א 38

"היכולת שלנו לגשר ולעבוד עם אנשים יחד עם המומחיות שלנו במקצועות הבניה, מייחדת את הפיקוח שלנו בפרויקטים של תמ"א." /אלון לב זוהר, אשחר

"אנחנו רוצים שמישהו מקצועי ייצג אותנו בתמ"א של הבניין שלנו"
זה בדרך כלל מה שמבקשים מאיתנו נציגי קבוצת דיירים היוצאים לקראת פרויקט של תמ"א 38.
יש בהחלט מקום לקבל סיוע מקצועי אשר דואג לאינטרסים שלכם כדיירים בבניין, ויגשר ביניכם לבין היזם. התהליך הזה רוויי בקבלת החלטות, נתונים, תקנים וניגודי אינטרסים. עשויים לעלות אילוצים מטעם הרשות הפועלת על פי החוק והתקינה. זה הליך מורכב למדי כשהדיירים ממשיכים לגור בבניין, וגם כאשר הבניין מיועד להריסה ולבניה מחדש. יש בהחלט מקום לגורם מקצועי שיתאם ויחבר בין כל הגורמים. זה מה שמייחד את היכולת שלנו בפרויקטים כאלו.

אנו נהיה שם בשבילכם בכל השלבים, כדי לוודא שהעבודה נעשית על פי מה שסוכם, בזמן ובתקציב שהוגדר בתחילת הדרך. נוודא שהצרכים שלכם מיוצגים מול היזם.
נתאם ביניכם הדיירים, כיוון שפעמים רבות יעלו בקשות שונות, וגם זכויות שונות המגיעות לכל אחד מכם. לאורך כל הדרך נסביר לכם את השלבים של העבודה בסבלנות ומקצועיות.
היות ופעמים רבות אנו מייצגים את היזמים בפרויקטים של תמ"א, יש לנו ניסיון רב ויכולת לראות את התמונה השלמה. בסופו של תהליך יהיה לכם נכס אשר שווה יותר, כאשר ההשקעה בו בוצעה על ידי היזמים, יש רק לוודא שהדרך לשם תהיה הרמונית כמה שיותר לכולם. זה בהחלט אפשרי.

לקוחותינו הם - נציגות של דיירים לקראת פרויקט תמ"א 38, יזמים של פרויקט תמ"א 38.

פעמים רבות מי שמפנה אלינו לקוחות הם עורכי הדין של הפרויקט המכירים בערך של עבודתנו.

שלבי הפיקוח בפרויקט תמ"א 38 :

טרום חוזה – אנו נעלה על הכתב את כל ההסכמות אליהן הגעתם  בנושא תמורות שירותי הבנייה.

השלב הטכני – אנו נסביר לכם הדיירים את התוכנית לקראת ההגשה ונוודא כי מה שהובטח לכם על ידי היזם בא לידי ביטוי בתוכניות.

שלב התוכניות לקראת מכרז הקבלן - נבצע בדיקה מדוקדקת כי התוכניות שהוגשו ועל פיהן נחתם החוזה מול הדיירים מיושמות במכרז הקבלני

שלב הביצוע - נבקר בשטח במהלך השבוע על מנת לבדוק ולפקח את תקניות עבודת הקבלן ולשמור שתקבלו מה שהובטח ולטובתכם המלאה.

לקביעת פגישה בנושא פיקוח בפרויקט תמ"א 38 כאן יוצרים קשר